Salát pro lidi, kteří nenávidí saláty

Od malička jsem nenáviděla zeleninu, z celého srdce (kdo by tenkrát tipoval, že se ze mě stane vegetarián, ne-li vegan). A jediné, co jsem byla ochotná do sebe dostat, byla mrkev (ta doteď patří k mým oblíbencům). Před pár lety se věci začaly trošku obracet a já přestala k zelenině cítit takový odpor a následně ji začala mít i ráda. Ale jen tepelně upravovanou, saláty se mé přízně pořád nedočkávaly. A pak mi Dani připravil tenhle salát. Salát pro lidi, kteří nenávidí saláty. A protože je to podle mého věc poměrně nevídaná a snad i revoluční, zaslouží si vlastní článek.


Budete potřebovat (na cca 3 porce):
salátovou směs (prostě nějaký zelený lístky, co vám padnou do oka)
papriku
rajče (půlka stačí)
salátovou okurku (půlka stačí)
stroužek česneku
půlku cibule
pár jahod
granátové jablko
dvě lžíce olivového oleje.


Papriku, rajče, okurku, cibuli a jahody nakrájejte a smíchejte se salátovou směsí. Česnek nakrájejte nadrobno a lehce osmahněte na olivovém oleji, následně tím polijte salát. Granátové jablko nejdřív poválejte jako byste mu dávali masáž, tím se uvolní semínka a nějaká ta šťáva. Pak ho vložte do nějaké mísy a opatrně rozkrojte. Dávejte si přitom bacha, protože to bude stříkat víc než mrtvola, co vlastně není mrtvola. Pak semínka vyloupejte a vmíchejte do zbytku salátu, tou šťávou z granátového jablka to můžete zalít. A voilá, tenhle salát jsem schopná jíst i samotnej k večeři, fakt že jo.

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 skvělých komentářů:

  1. mňaaam no tak to zní bombasticky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, hned jsem na něj dostala chuť. Škoda, že je teprve pondělí a na intru nemáme kuchyňku. Hned v pátek si ho ale udělám k večeři...ikdyž asi bez jahod teda :-(

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.